harapan semester baru.

perit remuk hati untuk mengatakan akhir semester baru baru ini , wang menjadi terlalu sempit. betapa kesempitannya wang kami berdua aduyai.

lupa pula.assalamualaikum.

pada awalnya semester bermula , kami begitu jutawan tak hengat.saya dan sugar melangkah kesana kemari tak ubah seperti orang kaya kampung sememeh.uish seronok sapa cakap tak seronok.apa i nak semua you bagi.

i nak tahi hidung pun you belikan.suka i.

berbekalkan gaji yang diberikan oleh mara.ya penat saya bekerja seharian bertukar tukar shift penat sangat tak tipu penat ni *korek hidung* kami berdua berjalan jalan keliling dunia dengan adanya khidmat kereta sewa (Y) mission accompe-he-lish haktuis. ke kuala lumpur wuuu :o ke bukit fraser wuuu :o ke air terjun wuuu :o

tepuk tangan tepuk.hebak ork? ganu kiteww.

maka jadinya tin sardin yang penyek selepas segala duit kami labur.yang tinggal hanya tulang ikan sardin boleh buat korek gigi sahaja.sadis-nya.walaubagaimanapun saya tetap setia disisi awak selagi awak tak belikan saya sebiji kereta berkuasa turbo saya akan tuntut sampai saya tak lalu makan 3 hari 4 malam hee hee hee makan budak.

too forever xoxo ♥!