home home! :(


hebat tak aku? sebab tanpa berita sensasi dan panas, tanpa sebarang signal belok ke kanan aku mula update.

aku dah sampai rumah untuk menyambut cuti 2 bulan iaitu cuti semester yang membuatkan saya rasa sungguh frust tertonggeng dan tonggeng untuk menunjukkan betapa bosan berada di rumah.

sebenarnya T_T tahniah maya karin.


bayangkan baru 5 jam.maka aku mula rasa erghh rasa arghh rasa hoarghhhh! kenapa aku bukan seorang yang merindukan rumah gila yang macam ''aku boleh mati kalau aku tak balik rumah huh.kena balik rindu semua'' memang bukan aku lempang nak? since aku disumbat tertambat dekat boarding school dekat cyberjaya teww aku mula sedar.

karangan darjah 6 aku lagi hebat.


ye sambung. aku mula sedar bahawa aku tidak terlalu merindui rumah T_T bukan type A. tskk tskk. sem 2 KPMIM dah habis aku redah , segala onak dan duri mahligai cinta kita bersama *korek gigi guna garfu* sem ini banyak yang aku belajar dan segala ilmu aku rembat dalam permainan siapa cepat dia dapat.

aku mula faham apa erti kawan dalam susah senang.
aku mula tahu untuk lebih menjaga hati orang sekeliling.
aku mula sedar muka aku seiras artis bollywood T_T terpengaruh sangat.
segala hubungan yang aku jalinkan semasa semester 2.

makcik pakcik cafe yang sempohoi /abang abang dan kakak guard yang tough/lecturer yang mempunyai semangat remaja yang membara /member yang makin hari makin seronok dilempang/classmate lelaki dan perempuan yang tak lagi malu malu tahi kucing/cleaner cleaner blok impian/ para admin yang tabah memberi cek $$ setiap bulan xoxo/senior senior yang kalis peluru/ thank you people :'')

and lastly.

untuk awak yang disayangi gila sentiasa sepanjang masa.i can't even find the right words to express how you make me feel like yeah you make me feel like very special.thank you for how much you've tought me about life and myself T_T

maka.

mari kita menangis bersama sama sambil makan kentang goreng.
dan sandwich buatan tangan sendiri.tsk tsk.