perut senak hati sebak.

maka kiranya aku layak berkabung ketika ini.

dengar cerita ada plan untuk keluar makan malam dekat luar malam ini.biasalah jiwa muda remaja memberontak juga ingin makan capati mamak.bila mamak cuti tutup kedai mulalah bergelora perasaan marah itu.

tapi perut senak tadi hentam karipap isi kentang empat dulang dengan penuh tata tertib.
kau hade? ya aku tahu aku hebat terima kasih *gosok gosok otot di bahu* cuti semester 2 bulan aku tekad , untuk lulus ujian memandu (Y)

siapa ketawa derhaka .aku kopak hidung kauuu.

pengalaman test jpj dengan abang/encik/pakcik yang mempunyai paha yang cukup besar sehingga dia sendiri tak sedar paha itu menggangu konsentrasi aku untuk menukar gear kereta sebab dia rasa dia tough macam malik noor! bengangnya bengangnya.lepas itu ada haaaati nak kata aku yang tak reti tukar gear --'' selamat pengantin baru syahmi.

se-mah-ngat-yo-ols.