kartun zaman kita.

semua pernah rasa muda.
maaf aku sampai sekarang muda peace *kopak lubang hidung aku*

anak anak kecil comel lote berlari lari naik turun tangga jatuh menangis gigi patah. masih lagi comel k.

kalau dulu hujung minggu pula diabadikan hanya untuk cerita kartun usop sontorian gigi jongos *jongos sekali* tak lupa cerita superman yang terhebat zaman itu.keluang man keluang man keeeluang man T_T kau jangan tak mengaku kau pun sama bila tengok berdarah darah hidung.

betapa minatnya kita semua.ya kita semua.

mana pergi semua cerita tu hah? hilang macam itu je mana boleh ini tidak adil! *tepuk meja* aku cuma naik bosan dengan cerita kartun sekarang.ehem , maksud aku cerita kartun yang adik aku tengok sekarang ehem.

adik aku bila tengok kartun pun macam tak bersemangat langsung sedih aku tengok. aku dulu bila tengok kartun datanglah kambing lapan ekor mengembek sebelah aku memang tak layan lantak lah. biasa budak budak , tengok tv kalau boleh biar dekat dekat dan tengah tengah baru nikmat.aku lah tu *senyum senget ke kanan*

dan aku mula sedar , budak sekarang lagi minat tengok melodi dari cerita kartun T_T radikal nak mati budak zaman sekarang.

satu lagi masuk carta hit aku cerita anak anak sidek. siapa kacau aku libas dengan raket badminton sampai tulang belakang dia bertukar tempat secara pukal. pegang raket bila tengok cerita tampak berkeyakinan.kau tahu apa?



ini aku bagi kau saguhati.aku nak minta diri sebab tiba tiba aku rasa video ini sangat lawak.
HAHAHAHAHAHAHA BAHAK BAHAK BAHAK! KAHAK HAK HAK!
mari sama sama kita gelak sehingga halkum lebam.