blog orang hebatnya.

nak tahu? aku suka berjalan jalan singgah blog orang. dan bila aku rasa blog itu cantik menarik tertarik kau memang tembam , aku follow. lagi bagus bila blog itu kemas dan licin tampak bergaya . aku suka .

ada kau tanya ? takpa aku suka *senyum senget*

bukan niat nak condemn orang tak baik buat macam tu nanti kena tikam bertubi tubi . aku cuma nak luahkan rasa bengap eh bengang. aku bengang bila blog yang aku buka banyak pulak syarat dia --'' lembap satu cerita . sebab banyak sangat hiasan abadinye alalala lalong. kan dah menyanyi.

tak salah nak ceriakan blog , dan aku rasa itu pendapat masing masing hehe . sebab mostly blog yang havoc havoc ni followers bersepah T_T jadi aku rasa seperti katak di bawah tudung saji tsk tsk. sejak dari itu , aku mula semaikan benih kesabaran dan siram benih itu dengan segelen air setiap hari , bila blog yang aku terjah itu havoc dia subhanallah panjang lebar mengucapnya.

hehe walauapapun yang terjadi antara kita ahaks cerita hindustan dah nak mula . akan aku tetap mengelilingi dunia penulisan radikal ini kih kih takde motif gelak kih kih.

uols , mak jemah gembira sangat ! nanti mak jemah cerita sampai uols muntah muntah okay? miahaha :p