kegatalan.


hai awak , ye awak dan awak.

aku dalam bilik , tunggu buah hati call heh perlu ke bagitahu? eleh suka hatilah eleh. so pagi tadi aku pergi driving lesson habiskan lagi satu jam yang tertunggak dek kerana pemanduan di tahap bahaya sebelumnya.

maaf , aku dilahirkan sebagai pemandu cermat jiwa selamat.
anda mampu mengubahnya peace yo.

tahap kecelaruan emosi bergebang gebang gampangnya . sila rujuk tajuk entri kali ini , baca dan eja dengan penuh perasaan *tutup mata ambik feel*

gatal ! eh kenapa nyamuk gigit ke ? meh sini aku sapu ubat tahan gatal meh . eyeck k . budak budak comel baru nak belajar bawa kereta janganlah ambil kesempatan tak senonoh betul . dengar cerita ada yang kena raba ! hoargh melampauuuu! kalau aku kena memang aku sodok lubang hidung dia pakai gear ah. biar habis kerinting bulu hidung.

ada juga yang mintak nombor phone --'' bagi lah lain kali bagi nombor plat kereta. banyak sangat credit kauu , tak kurang juga yang ada penyakit mata sikit sikit nak kenyit . katarak mata agaknya tengah tengah panas ajar student drive . kesian kan? *geleng kepala*

kih kih nasib baik aku dapat cikgu yang best ! :p aku bawa kereta takde pun dia nak kacau , sibuk dengan bekas air dia yang takde penutup tuh sampai aku nak langgar tiang pun dia tak perasan T_T susah jugak tsk tsk. syarahan tak berbayar mesti ada lah .

yang paling aku tak suka untuk buat lesen ni bila aku kena tunggu sampai berjanggut dan janggut aku itu dah beruban uban baru dapat turn drive T_T me is sad. semua gaya aku aplikasikan , itu yang kaki kejang tiba tiba tu! :'( medic pleasee! kecoh.

nasib baik telephone yang pintar sikit dari aku ni ada. hehe.

orang orang bermotoran lalu lalang.nampak tak?


petua awet muda : banyakkan minum air mineral yang berpeluh peluh hehe.


aku dapat member baru lagi :D fizah si gadis ketawa besar hak hak. dia gila cool boleh cakap satu kepala , susah nak jumpa orang macam dia sekarang sebab makin ramai budak rempit jeeeew. yang tak senyum tapi bagi jelingan 90 degree bersepah! eleh tumbuk baru tahu pui !

heheh , bye Fizah ! *tibe* alololo merajuk ke? siapa entah --'' bye pembaca! ahaks! :D