A.




susah dan payah aku selongkar jumpa sesuatu :') aku edit sampai berdarah darah hidung habis gugur rambut aku haha. okay seriously rasa macam nak menangis call radio era buat pengakuan yang aku sangat terharu. nampak tak apa yang paling menyerlah dalam gambar atas hehe nampak tak? tak nampak maknanya tak lama la tu.

nampak? tahniah , anda memenangi wang tunai RM 500.

A yang cantik menawan tertawan itu aku yang bagi dia.siapa dia? haha adelah :P eeeee sibuk sibuk *cepat lempang aku* i gave it to her 2 years ago dan dia masih menyimpannya pun adui sungguh tak terkata kata suka.

well, GOOD LUCK! :)
i am very proud of you sisto ♥


nak masuk university kan? jaga diri elok elok kalau ada orang cari pasal kau debik je dia guna tumit jangan risau , protection namanya. pergi mana mana jangan lupa bawa kapak dalam beg. senang :p hehe.take care! xoxo.




you know who you are , right?

ramainya pulak mengaku --"