GELATO.


tadi sempat bermesra mesra dengan member yang tak pernah nak kalah dengan aku.dia sebenarnya hangus sikit haha kahak kahak! sakit pula hati T_T biasanya aku yang menang hek hek , mula mula biasalah sembang kencang remaja zaman sekarang yo wassap wassap bro?

boleh lah kalau nak tumbuk aku sampai gigi patah.

borak borak ade selit sikit unsur unsur tak guna gosip sahaja kerja , campur sedikit ilmu serangan gedik yang melampaui batas. dan yang ini best , sekali sekala cerita pasal awek ada boyfriend nak kecoh satu panggung --''

tiba tiba keluar isu ice cream yang buat aku gelak berterabur dalam bilik habis gigi aku bersepah atas lantai. boyprengg dia kerja dekat satu tempat ala ala tutti fruiti , tapi nama lain. ice cream gelato! *mata bulat mulut muncung* nama ice cream gah gila kan?

nampak tak nampak takk? *pengsan*


DAN AKU BUKAN PEMINAT ICE CREAM .

aku tak pasti pulak kedai ni baru lagi atau aku yang ketinggalan dilenyek lori tayar 16. aku dengan semangat waja bersertakan tomakninah buka image google nak tengok macam mana ice cream tu tsk tsk aku tak mampu T___T

suka hati lah aku over , tak percaya tengok sendiri pemalas!

takde duit jangan pandang lama lama :p

nampak mahal kan kaannn? bayar guna tahi hidung lepastu kena hentam bertalu talu sakit. baru hari ini aku tahu kewujudan kedai ini *sebak hulu hati* tak apa aku nak balik rumah kumpul duit nak beli ice cream k bai semua *kira duit syiling 20 sen*