wajah baru auw auw.


hello semua hai bersama lagi kita di dalam rancangan realiti KAU GEDIK KAU GO DIE tehehee :D

pagi ini sungguh nikmat keramat dan selamat aku bangun tengahari yo panas yo tak tahan yo. jom main yoyo abang? naaalaaa punya gatai. semalam ade konflik 5:30 am baru terkedek kedek nak tarik selimut , serba salah nak tidur namanya :') ayam pun dengki tak bagi tidur pui puii!

wajah baru kau nak?

seronok kau angguk kan , tumit nak? hek eleh suka hati aku lah tumit akuuuu *cari pasal gila aku ni* sebenarnya aku bingung runsing ni eeee runsingnyaa! nak tukar taknak nak tukar taknak? aku mula rasa bosan dengan penampilan blog aku yang ringkas tapi tampak hebat ini ^.^

cik mumun amir yang gojes yang baik hati iteww nak tolong kita tapi kita tak tahu laa sebab kita tahu kita gedik jewww cepatlah sepak kiteee. baik sungguh dia macam tahu tahu je niat aku yang murni ini T__T

taaaapi *jari telunjuk di dagu belah kanan*

blogskins punya design semua warna wanita sejati yang lemah lembut adui gemalai adui lagi. bukan gaya aku , aku nak design yang hebak hebak! yang simple yet awesome you know? what you dont know? you dont know you go back home la --'' huh see you in court! nampak tak marah ni marah.

eskiusmi ,

hehe wajah baru kan? petang tadi aku buat masker , ya masker gitu untuk pertama kali sejarah dalam hidup aku pakai topeng wohoo ! *tunjuk muscle* kini aku rasa wajahku segar kalah habis semua sayur dekat tesco aku lagi segar k. pasar segar , susu segar dan semua yang segar segar.

imagine saja aku pakai masker tu macam ni , eh eh cantiknya aku kan? ahaks ahaks.


hurm T__T masalah takkan selesai selagi parang tidak diasah.

someone help me? nak wajah baruuuuuu! nakkkk! T__T please? kau gelakkann aku kan seronok kan meh aku buat masker aku tempek sampai tersumbat sumbat lubang hidung kau dengan masker aku ni , puas hati *lap lap tangan*

xoxo.