kerja sangat.


sempena cuti 2 bulan meriah ni kau memang taknak kerja ke? kau pemalas gila ternak lemak je kat rumah nanti gemuk kau jugak emosi semput naik tangga , bila duit habis menangeh nangeh kan kaaaan? --'' siapa yang mencarut carut kat blog gua ni? bunuh dia pakai keris.

ada lagi 1 bulan , puasa pun belum ganti ni acane T_T

baru sekarang lah bahang kebuntuan jiwa yang maksima mula bergebang gebang dalam kepala ini kerana aku butuh pekerjaan buk.

oh and i miss him badly T__T *lap hingus*

ada kerja kosong tak ? kalau boleh aku nak kerja dalam aircond sejuk je baru tak masam bau aku balik kerja hehe terajang aku cepat. mesti member aku semua dah dapat kerja siap dapat gaji beli ipad lagi wuuu T___T ade ke? tak sabar nak masuk semester 3 mesti nanti aku kurus keding ding macam tiang lampu depan hostel hek hek bilik aku nanti kang tingkat empat kang! :')

subhanallah lagi lagi bulan puasa :) memang pun suka pun aku balik kelas jalan mengesot macam suster ngesot agaknya *hantuk kepala di dinding 17 kali*

okay aku dah dapat kerja serta merta gaji tak dibayar hari ini atau bila bila! :D kerja memasak mencebok mendayung melipat menyidai membunuh nyamuk lipas dan kerja rumah adik aku sila akui aku hebat dan baling aku ke dalam laut.

assalamualaikum ,cinta GELI GELI GELI GELIIIIII!