new look! tehe.


dua hari yang lalu bila aku buka blog sendiri , rasa nak tumbuk muka sendiri . apa bosan kematu sangat blog aku nih?! kenapa macam ini oh kenapaaa?! *lari masuk tandas* habis hilang semangat EURO 2012 yang penat aku kumpul selama ini arghhh.

tapi kini mwahaha! tidak lagi :D *tunjuk gigi bersinar*

celah mana nak kurus lemak berkati kati cenggini haktuih! phui.


ehek ehek cantik tak penampilan baru blogku? aku tahu aku cantik ehem terima kasih para penaja ahaks! lovee you likeee everyday hey hey. semakin hari aku semakin sedar bahawa aku semakin gedik teruk T_T susah okay nak buat blog yang tampak remaja ini jadi sebegini , ingat senang? korek hidung dalam dalam.

sehari suntuk aku terbongkok bongkok depan laptop habis berkerak dahiku tulang belakang aku juga kejang wuu T__T bukan aku reti nak hias hias ni , kan sekarang dah oh mak kau terkejut opocot dah ada header laaa waaah *sila terkejut beriya sikit* hehe , terkejut kan terkejut kan?

cuma yelah , tahu , tak sempurna , tahu ye tahu dahla , sedih.

malam esok berangkat ke kuantan tanah tumpah sirapku. ada mesyuarat para guru kata mama , maka anak guru semua haruslah mengikuti lawatan sambil belajar ke shopping mall yang berdekatan hew hew. jangan tertipu semua , aku bukan kaki shopping :D kepada bakal suamiku tahniah anda insan terpilih heh heh.


soalan tiba tiba : ego untuk perempuan , adakah wajar yang arif? :)

k bai twisties.