puasa bersama iphone.


kepada sesiapa yang rasa diri dia masih lagi tak reti reti nak kena tampar sampai koma dulu baru nak ganti puasa , sila angkat tangan. ish ish ish *geleng kepala* sepp sikit sama lah kita pung tak ganti lagi pung . esok nak ganti lah puasa tahu lah esok betul tak tipu.

sepatutnya hari ni hehe.

ini semua salah iphone kesayangan gua ! sebelum tidur gua dah suruh iphone gua kejut gua sahur wuuu wuuu T_T tapi iphone gua tak kejut wuu tsk. mula terdengar alunan irama tradisional bergebang gebang dalam perut tandanya masa untuk makan *lari masuk dapur*

meet iphone , teman baru dikala rindu ahaks. tahan maki tahan airmata. haha ini handpong kedua sementara yang dipinjam dari along aku cuma nak tolong :p hehe sayang iphone xoxo.

entah apalah rupa muka aku bila bulan puasa menjelang nanti , ini ayat geli selamanya. mungkin aku perlukan sokongan pihak penaja dan era fm supaya memainkan lagu lagu yang rancak serta menaikkan semangat aku sentiasa. bukannya lagu korea --''

kalau bulan puasa aku dengar ada lagu korea berkumandang siap. radio aku hentak bertalu dan talu hiyak hiyak! sampai lumat kalau boleh tumbuk guna lesung batu nenek jiran.

marah sangat ni hehe marahnya.