result , bila?


eh kemon lah ini bukan nada yang menyeronokkan apatah lagi melompat lompat kegirangan , saya bukan top student T_T sila lempang saya pakai calculator.

saya sebenarnya cukup cuak. cuak kebebeh menanti keputusan yang bakal saya perolehi melalui kawan baik saya , HP bukan nama sebenar heks bestpreng forever xoxo.

yeck.

tersembul biji mata bila terbaca blog member mithali , katanya hehe result keluar 13 jun 2012 hehe suka hehe! *cekik bantal busuk* oh my english! jangan lah terasa subjek subjek yang lain harap selepas ini astro akan wujudkan oh my mathematics , oh my physics , dan banyak lagi oh my.

bersatu kita teguh bercerai kita roboh rumah dia.

kemon lah ni bila nak selesai isu result keluar bila ni? kau kenapa tak puas hati ? eleh jeling jarak jauh ingat aku goyang lah? phui! berani datang sini . kau datang aku bagi aku bagi. kau melawan betul kan? * sinsing lengan baju*

amik kau.

aku cakap jangan melawan kau degil --'' aku ada senjata.

sekian , perang lipas malam ini.