serba ke-15 aku.

sesak hidup aku bila cuti 2 bulan ni , kesempitan wang makin berleluasa kemain. nak beli topup pun kena cari duit syiling celah lemari T_T baik aku ambil je lemari tu himpap diri sendiri.

mukadimah kena lah tragis sikit ye dok? hik hik.


keep calm keep calm. eleh.


15. sangat suka warna biru , semua biru lah tua ke muda ke separuh umur keee semua aku terima pakai :D sukaanyewww , gedik.

16. lebih indah dan terasa diri ini sungguh cantik bila di tempat tinggi hee hee , aku bukan orang orang gayat terketar ketar kencing dalam seluar , tak.

17. say no to chocolate! no big no. bukan diet adik , akak ni ehem mengada tahi kuda ni ehem nak kena sepak ni.

18. tak reti bergaya T__T pakai apa sahaja yang muat tsk tsk. simple itu awesome :p

19. badut tak akan hidup lama depan aku sesungguhnya , trust me dear*muka serious k*

20. mandi bila ada masa lapang kah kah kah lawak ke kah kah peduli apa aku nak gelak jugak kah kah *geletek perut sendiri*

peace , u-0lls peace! teheee.