cukup cukup sudah.


Hai everybody ! now i talk , you list-ten haha semua kerja shaheizy sam buat iklan khidmat masyarakat dalam radio. tak pernah dengar? pergi bukak radio baling luar tingkap. sudah cukup cukup sudah , cukup sampai disini saja :P teheheee sedap lagu ni mendayung dayung sampan. maksud aku cukuplah bercuti ye timah.

aku baru balik ni baru balik.penat ni faham tak?! haha cuak lettew. dua malam kat penang tak sempat belajar slang penang T_T sebab duk terserempak dengan abang bangla je --'' peramah kemain , abang bangla kerja seret troli dekat jusco pun senyum sampai bulan. seram aku whatchuwant nigga ?

pergi penang ni sebab ada kenduri belah mak. tak tahu pulak siapa hek hek. pengantin pun tak sempat aku nak jumpa salam cium tangan laga pipi ambil berkat moga dapat kahwin awal hehe gatal kau *lempang* seronok kayyy kenduri kahwin dekat penang meriah tak hengat , mami mami combi semua duk hingak*tunjuk gelang mas*

waktu semua tengah main sorak sorak pengantin baru , aku yang kecil dan molek cuma mampu pandang dari jauh T_T hidung sroot sreet sroot sreet siapa nak kawan wuuu wuu. suara pun macam kena penyek lori angkat pasir. maka aku terpaksa. . .

siapa bilang gadis melayu tak menawan hoi !*menari atas meja*

semester tiga dah nak mula :D tak sabar rasanya yeay yeay ! mesti semua rindu aku yedok? yang tak rindu tu aku turut simpati. kepada binatang ternakan ku , jangan risau aku bawa semua makanan feveret kau. mesti nanti kau menangis nangis depan pintu bilik aku , bergayut gayut dekat tingkap nanti bila jumpa aku tsk tsk. aku pulak yang pilu.

kbai soldiers.