pelik betul.

pelik betul kan? sejak akhir akhir ni banyak benda pelik jadi , macam misteri nusantara gitew . yelah kau hangguk hangguk kau tahu apa pelik? tak apalah terima kasih sebab hangguk. terharu aku k.

pelik gila pelik gila. gila pun tak pelik macam gini.

semuaaaaa orang tahu aku tak suka makan chocolate*depa tangan* eheh semua orang? kah kah aku memang pandai menipu kah kah *hambar* tapi sejak dua menjak tiga menjak dan bermenjak menjak ini , tak tahu macam mana aku mampu habiskan toblerone yang gabak sebesar penumbuk. ada saja perasaan membuak buak di dasar paru paru limpa usus semua , nak sangat makan toblerone. bila buka peti ais , rasa berdosa pula kalau tak makan T_T pelik aku pelik.

lagi pelik bila aku sedar muka aku semakin bulat , sama bulat dengan bola orang duk sepak dalam euro . eh? *kepit muka celah kerusi*

pelik lagi.

aku rasa rutin harian aku sama berulang ulang sama. eh tak apa ! :) sebab aku suka. aku rasa bila benda yang sama aku buat banyak kali ni , aku rasa hebat. lagi hebat dari siti nurhaliza. lagi hebat dari ziana zain. tiada yang hebat selain aku hah hah hah ! *gelak bongkak riak berlagak*
dan aku rasa pelik lagi. banyak betul pelik aku ni , semua cepat terajang aku. adoi sakit.

lagi lama menulis aku rasa lagi pelik. jangan lah buat muka ye aku nak stop lah ni eleh.
kthnxbai.