student , biasalah .

last last last week , sebab tak ingat exact date semua tu aku guna cara mudah tapi padat dan mutakhir . selain terjun bangunan dan hisap gam . eh? baru intro pun dah mengarut , boleh ke aku habiskan sampai habis? T_T

bismillah , 

hari tu aku join event kolej , buat dekat PD yaww aselee haaa lehee . maklum saja , dari kuantan pergi PD kan jauh tu? seronoklah cerita dia . semuaaaaaa *depa tangan* kolej mara ada dijemput bersama sama mengejar mimpi sama sama eh itu lagu . k . Perjalanan sangat awesome memandangkan i am the only senior ngeh ngeh maka kesenioran tu harus dikekalkan automatik aku jadi co-driver pakcik kawie . Pakcik kawie , driver bus kolej but since yang pergi tak ramai so naik van baharu okay baharu ke baru lantaklah kau cikgu bm ke apa?  . 10 orang je and that's why trip ni bapak best . 

at first nak approach pakcik kawie ni susahnyaaaa macam nak mengorat anak dara tau . dia kena ada pakej muka yang tebal serta tenaga redbull baru boleh nak berborak sebab yelah tak rapat sangat . kang nanti kena sound depan depan baru nak malu sondol kepala dalam enjin van . Junior dekat belakang semua best semua masuk air semua bising tapi gaya tido taknak kalah -.- since aku co-driver . aku pusing belakang je macam mangsa rogol dah semuaaa tido subhanallah hahaha but it was fun . 

nak skip cerita "on the way"

sampai PD pergh ramainya student ! tiba tiba rasa diri ini amat kerdil *nyorok belakang pintu* semua nampak macam berkaki lebar (berkaliber) berdada seksi (berdedikasi) . itu first impression , first . Dah masuk ke dua tiga empat ... habis punah . Rupanya semua masih student yang normal .

semua sesi semua best  ! tak masuk lagi part menari nari ewah kangkung . kalau nak sembur dekat sini banyak sangat boleh sembur . meh aku listkan meh , nanti buat dalam essay korang tak baca habis lepastu nak complain bosan bosan heh . emosi tak iolls?

1. energizer - semua group kena pergi naik pentas dunia lepastu buat tarian yang paling seksi dan menghairahkan k aku gurauuu eleh gurau pun tak boleh . setiap kolej kena ada satu dance , nanti yang lain akan ikut dengan paksa rela harhar . ni kalau ada video aku sajikan dekat korang tapi faktor biasa , malas .

2. motivasi - seramai dua tiga pakar motivasi dijemput untuk memeriahkan lagi majlis erm ayat majalah ni  . Ada sorang abang ni (along) omg sangat lawak okay aku gelak sampai terkeluar suara jantan , tercekik air liur sendiri hahahaha teringat pun dah lawak hergh stress . 

macam essay jugak je ni , kan? peduli apa . baiklah taknak tulis dah kitee malas angat nak taipppppppp .

okay last , ni cerita . 

aku ingat lagi first night dekat sana . i mean dekat hotel oh lupa weolls tido dekat hotel tau uollssssss . satu bilik empat orang semua kolej lain lain haaa seram tak? okay sambung , malam first aku dah bertuah sebab pintu bilik aku terkunci dari dalam maka aku memenangi set pinggan mangkuk tajaan rumah jiran dan seterusnya aku bersorak kegembiraan sambil pegang bunga api wuuuu T__T pintu bilik terkunci kott wuuu

maka , terciptalah satu video . oi mana video tu? aku syak lagi dua tiga hari video tu ada dalam youtube ngaaaa tidak . tak pasal aku masuk tv buat iklan sebelah kak ton . eh? hahaha . nantilah aku ambik video tu sabar ye peminat semua *flying kiss* okay dahlah busy ni

anak menangis dah tu hiks tingginya impian . k adios xoxo  ! nah aku belanjeee korang gambar rempit serta jakun dekat sana . sila redha .





hai handsome . meowwww ! 
k bye .