buat come back sikit .

Hai semua orang hai . Sedar dah lama aku curang dengan blog argh malas nak buat intro sedih sedih pedih ni malas . nanti kau orang semua nangis , eyebag besar penampar kau nak

macam serious je , macam takde modd je .

mana ada  , aku rasa pelik sebab dah lama tak menulis kan . So idea tu macam main main je , kejap ada kejap takde eheh pandai dah sekarang main main . mana belajar pun tak tahu . oh cakap pasal belajar , aku ada lagi satu sem nak habis yelah sebab padan muka diri sendiri sangkut satu paper maka harus extend wuu T_T nasib baik ada geng .

masuk semester baru nanti sewa rumah kat luar kolej muehehehe habislah duit aku nanti mengalir macam air sirap . ada tips nak jimat tak? meh share sikit meh . semester ni or senang cerita , tahun ni lah tahun yang paling tough sekali untuk aku hm . banyak sebab . nak tahu ? jangan nak busybody sangat lah sepak karang akaka rasa macam brutal habis akaka . tapi serious lah , aku lagi active berkepuk kepuk dekat twitter sekarang , fb pun macam layan tak layan je , korek hidung je bukak fb . korek hidung nampak macam bosan sikit . aku suka twitter , sebab twitter pun suka aku . eh? instagram pun sama . kasi upload itu gambar bikin senang wa punya cerita .

fb tunggu masa aku nak delete je . kalau dia tahu , mesti dia menangis meratapi pemergian ku uwooo gitu kau semangat hafiz . alah malasnya kan nak menaip ni? tak ada ke blog yang cakap pakai mulut je pakai niat ke? tak ada eh ? ergh stress pulak tanya orang tak jawab ni .


motif gambar , rindu mabuk kepayang joget inul goyang goyang . mana nak dapat geng pakej lengkap macam ni ? haaa idea ! next entry aku cerita pasal diorang jelah , taknak baca sudah ! eleh . eh tapi baca argh serious kau orang akan kagum haha .

instagram : syahmijofree

twitter : syahmijofree