jangan emosi.kawan masih kawan even jauh.



alah alah.rindulah pulakk.isk.isk. kalau ade dorang nih aku tak mungkin sama sekali terfikir perkataan bosan.EKELEEHH KAU NAK BOSAN KENAPE MEH MEH AKU TOMOI MEHH. HAA KEPIT KEPALA KAUU CELAH PINTU.HAMEK KAU! HUAGAGA!sumpah dah lama tak berakus rakusan sama ini ini cewek.aku rindu dorang nih sebab perangai dorang yang tahap kesaikoaan dorang dah level kritikal.bukan senang derr nak layan.fuhh fuhh fuh semputttt



allyda,saya mengaku dia lagi cantik dan kulit dia putih krim gebuu EEE RASE NAK CUBIT CUBBITT JEE.GRRR saye sangat tension rase macam nak terjun masuk fountain tengah tengah malam bile dye complain body dia dah gemuk macam hippo.esh tadela heh. awak cantik allyda macam snow white.cili mulut sendiri sebab menipu ^.^ awak antara kawan saya yang tak malu to act stupid.heh.kami tadela dah lama kawan U JUMP I JUMP BAGAI TAK SAMPAI 4 BULAN PON.tapi lu memang paham ahh naluri guaa 1st class punya! kau nampak je ayu tapi perangai macam mengkarung.kan kan? kau deny, aku toreh pipi kang.


auni,si genius.suka tido.hobi makan selagi hidup.jarang belajar.selalu berkokok.WEYY KAU BOLEH TAKK DUDUK DIAM DAN SOPAN MACAM AKU SAMBIL BACA BUKU? CEPAT AHH BELAJAR KAN RESULT HORROR haaa tak payahh.baik kau kambus balik kata kata umpama tuh tak pun kau diri depan cermin ulang balik ayat tadi.kalau esok exam,separuh mati la kita belajar hafal dan paham sampai nak lepas buku pun rasa berdosa nak tido pun serba salah.dia syokk sial masyuk je baca novel.nak lagi bengkek baca komik komik jepun renny.fuh fuh berasapp.tup tup kau jugak laa yang nanges over sebab result korang bau jamban.HOW COME AH AUNI DAPAT A PELUS? ISH AISSHH AI AI.APSAL AH?! aku dah kateee,genius :)



azmin,HAHA.dia aneh.dia lurus dan bendul.susah betul nak buat die.aku suke lah kacau die dalam segala aspek bende yang boleh buat hidung dia kembang kempis sebab bengang.azmin nih bukan pemarah mcm BODOH AH KAU KACAUU AKU PAHALL??? KAU INGAT KAU BAGUS AH PEGI MATIII!! mahu hidung aku berdarah darah kalau azmin cakap mcm tuh.azmin mampu menolong saya dalam ape jue keadaan tapi kadang kadang lawak dia hambar kadang kadang subhanallahh kelakarnyee.dulu time time aku kronik mengidam makaroni,dia suruh mummy dia masak.WUUWU,TERHARU RASA NAK PELUK PELUK KAU SAMPAI PERUT KAU KEMPISS.HEH HEH.kantoi sangat ke? sila terajang bontot saya ^.^


ayu,muka je ayu perangai macam bola hoki.emosi level sangat parah.AYUU ASAL KAU LETAK BARANG MERATAAA??HA?ISH RIMAS RIMASS! dalam masa 3 minit muka dia berubah jadi macam cuka.bengang la eh? HUAHUAHUA.aku kawan dengan dia since form one. bergaduh banyak kali.jangan risau dia tak bunuh orang.ayu boleh jadi kawan yang gila caring dan protective sampai nyamuk pon tak boleh gigit gigit kau kat kaki sampai badan merah merah tak bole tido malam,pagi dan siang over --'' dulu masa form 3 saya pernah cipta birthday kad yang besar gaban nak bagi dia.so,cara nak bagi pon kene lah dengan segaban yang mungkin.saya balut balut kad itu dengan brlapis lapis paper lama.MUAHAHA.HAMEK KAUU BIAR TERMUNTAH MUNTAH THRILL DAPAT KAD MACAM NIH.dia tak akan teragak agak debik belakang kauu sampai penyek kalau kuku kau panjang macam ponti,kau makan tumpah seribu atas katil dia dan kau konon nak fun fun YUU NIH HAH AKU BAGI HADIAH LIPAS AFRIKA KALER HITAM.HAA AMEK LA AMEK.sila mengucap sebanyak mungkin.


shida,aku tak tahu la minah nih turun dari planet mana --'' aku auto akan rasa cemas dan lemas kalau dengan dia sebab perangai dia macam beruangg.dah lima tahun kami berkawan, merempit bersama.WEYY BEST GILAA BABI WEYY.WAAWAWA.most of the time rasa macam nak hampuk dye dengan batu bata sampai koma. shida tak reti duduk dengan diam manis dan sopan macam saya.dia rasa dia kacak tapi maaf la derr saya lagi tampan.bila dia gelak korang carilah kayu banyak banyak kita sodok halkum dia biar putus urat merikh-.-subhanallah.tapi saya tak kira apa orang nak kata.ape makhluk halus nak kata pada dia.sebab dia kawan saya yang selalu perhatikan saya dan perangai saya bila saya tersasar. AMIE KAU ADE MASALAH EH CIKARO ASAL NIH? MEHLA MEH AKU NAK NASIHAT NIH.ye cik kauselor saya.sila kaunseling saya dengan lebih giat selepas ini :D



p/s: jangan emosi.isk isk rindunye.isk isk