nazak dan separuh mati.



ok aku sedang nazak sekarang.kenape masih berblogging? SEBAB AKU NAK KORANG SEDAR AKU PERLUKAN TEMAN.isk isk WUUUWAAA! dari pagi tadi rasa nak kepit kepala aku celah pintu kereta.SANGAT SANGAT sakit ok? asek asek tensen membuatkan hari hari aku nih nampak hitam. hidup dalam ketensenan sangat lah tak best yo.KAU CHILL LAH BRO,WAT MENDEE NAK KALUT KALUT TENSEN DOHH?! kau balik rumah gantung diri kat kipas. ehh,kalau aku anak raja duit tersembur sembur tak apee! banyak bende aku fikir,dulu ada kawan saya cakap saya seorang yang kuat berfikir.terima kasih.

tapi saya rasa penting untuk kita berfikir.tak kesah la macam EH AGAK AGAK PAKWE DAH MAKAN KE BLOM HA? ESH DYE KENE MAKAN NANTI DYE SAKET BAZIRLAH MASA SAYA NAK JAGE DYE BAGAI BINATANG MINYAK YANG PENUHH.itu pun berfikir.
semua bende kita buat semua dengan berfikir.erghhh! hantuk hantuk kepala atas lantai.

sebenarnye, jiwe saye sedang kacau.otak saye sedang berputar laju di paksi memikirkan tentang seseorang ini.entahlaa mengapa,kenapa,sejak bila saye asyik memikirkan tentang seseorang itu.
sebab bila saya kata tak nak fikir saya akan fikir lagi dan lagi.macam bangang sahaje bunyinye kan? tapi saya PEDULI HAPEE KAU NAK KATE APE! ERGGHH! -___-


ketuk ketuk kepala sampai segala kutu dan kelemumur pengsan.