badan kental hati nyamuk.perghh -__-

semalam kan kan.ade orang tanya saya "kenape orang kata aku gedik?'' ehem ehem. saya bukan lah pakar kaunseling sehebat Dato Dr Haji Mohd Fadzilah Kamsah, subhanallah nama. semputt.
tarik nafas sedalam perigi. tapi saya ade teori sendiri pasal orang gedik :D nak tahu tak? AHH TANAK APE KAU KESAH HA? MAIN JAUH JAUH.

ok bagi aku la kan.daripada pengalaman. selalunye memanglah gedik tuh macam direka reka cipta khas untuk prempuann T_T ya aku perempuan. tapi ade jugak sesetengah lelaki guna ayat gedik nih.EHH MEMANG BUKAN BIG DEAL SANGAT PON.TAK MATI PON KAU NAK PAKAI GEDIK TUH.tapi pernah tak kau fikir kenape ada lelaki yang badan hot masel kental kental siap pakej six packs tapi jiwa naluri macam tupai.sikit sikit emosi sikit sikit merajuk.LAH APASAL? AWEK MARAH KAU PULAK OVER NAK MENANGIS APE CER BEROO?! TAK MACHO LA DERR. TAK MACHOO HAK TUIHH!


baiklah.sila tengok gmbar di atas dengan penuh nafsu.WUHUUU PEEWIT! NAK PAKWE MACAM NIHH OHH! HEH HEH.sebenarnye aku nak kate,aku rase lelaki yang badan tough tough nih mempunyai hati yang kecil sekecil tahi telinga. dan mempunyai perasaan yang mengade serta gedik.kadang kadang kita boleh tengok dari luaran.ade certain yang ALAMAK COVERRR NAK MAMPOS .TAKOT NANTI KANG JP.kan kan? saya nak muntah darah.


*JP ialah jatuh pride tergolek dan tergolek :)


tapi sebenarnya tak salah pon.suke hati mamat tuh la nak emo ke nak mengade ke dan nak gedik ke.kalau dia kawan kau,kau mesti tak kesah.tapi kalau lah dia pakwe kau.haha lah kan. kau berzikir hari hari hembus depan dia FUHH FUHH. insyaallah nanti dia tak gedik macam kau.SEMOGA BERJAYAA -_____-