happy birthday azin rosli! :)






hari nih hari jadi kawan sayaa dari perlis nuh.SAYA SAYANG KAWAN SAYANG YANG NIH. EHH YANG BELAH KIRI NIH BUKAN KANAN.KANAN TUH KEMBAR DIAA :) sorry lah lalink kau punye gambar sorang sorang susah eh nak korek.macam tak de je -___- gambaq hang dengan qeela bersepah tabur tabur. saya tak mahu banyak cakap macam awak. heh heh heh. saya takut awak sembur saya sampai saya koma.

azin rosli oh JIN CELI.

*terima kasih jadi bedmate yang selalu rase saya nih sweet AWWAWW.
*terima kasih selalu menyumbang sisa sisa makanan awak yang extra kepada saya ini
*terima kasih kerana sanggup tahan telinga di samping membuat muka gaban bila saya bercerita tentang masalah saya kepada awak
*terima kasih kerana menjadi ahli dikir puteri yang dipresidenkan oleh SAYA HEH HEH HEH

HAPPY BIRTHDAY SAYANG KU CINTA :) may all your wish come true.