semalam dengan kawan.

semalam ade orang kata sayang aku
semalam ade orang dah cerita semua yang dye rase dekat aku
semalam ade orang kata rindu aku
semalam ade orang kata nak jaga aku betul betul
semalam ade orang terlepas cakap banyak kali
semalam ade orang suka menjerit sorang sorang
semalam ade orang nak mengade dengan aku
semalam ade orang buat aku terharu
semalam ade orang kata dye teringat aku
semalam ade orang kata aku nih sempoi
semalam ade orang kata dye simpan semua mesej aku
semalam ade orang kata dye tak pernah lupa aku
sebab semua yang dye cakap.
semalam aku tahu aku betul betul dah kenal dye
semalam aku tahu aku penting bagi dye
semalam aku tahu dye tak ego
semalam aku tahu dye baik
semalam aku tahu dye need someone
semalam aku tahu aku bodoh kalau tinggal dye
semalam aku tahu aku nak kawan dengan dye
semalam aku tahu aku takut
semalam aku tahu aku menangis

sebab semalam aku sedar AKU DAH MULA NAK SAYANG DYE.

ok semua jangan banyak tanye aku emosi :)