brada jimelle haikal :D

tadi saya gatal nak usha kakak saya yang sulung punya fesbuk. beliau memiliki dua orang anak lelaki yang macho dan budiman serta tomakninah. dah lame gila tak jumpa mereka itu rindu pulak nak EEE GERAMNYE GERAMM!! ALOLOO PIPI TEMBAMM AHH AWW AWW CUBIT SIKIT!! korang ingat senang ke nak main dengan dorang sesenang korang buat maggi? HUH! JANGAN MIMPI LAH BRADA!! muka saya pernah lebam lebam kaki saya retak 23 serta tulang belakang patah dan lebur. HEH HEH.


MEHLA MEH AKU INTRODUCEKAN anak buah pertama dulu.sebab aku tak tipu dorang nih adorable nak mati :0 like WOOAAAHHH!! BAPAKK CUTEE DOHH!!

meet JIMELLE HAIKAL :D

haa cepat cepat semua bangun dekatkan muka dengan skrin laptop sambil buat mulut HOOAAAHH! BAPAK COMELL! ini anak buah saya bukan patung mainan kawan barbie ok? tampak manis budak ini.makin hari makin meleleh air liyo saya memandang beliau.

5 perkara menarik HAIKAL setakat ini yang gua dah pernah rasa yang boleh gua cerita kat lu.
  1. budak ini sangat comel tahap PERGHH AKU TAK BOLEH AKU TAK BOLEHH! AKU NAK PENYEK PENYEK PIPI KAUU ALOLOOO!
  2. beliau pernah hilang mase kitorang tengah thrill borong sakan kat uptown tengok tengok ade segerombolan aweks aweks hot tengah melayan beliau buat saya emosi EEE BERANI BETOL DORANGG PEGANG PAKWE SAYA! NIHH NAK KAKI NAMPAKKK!EEE!
  3. aku selalu culik haikal bawak masuk dorm dulu.HAHA. alang alang tolong tukar kan pampers sekali. selalunya bukan aku yang tukar lah --'' KAWAN KAWAN AKU SEMUA BERHATI MULIA DAN TULUSS HEH HEH HEH.dorang tukarkan.
  4. birthday haikal jatuh tergolek golek pada 5 februari yang mana 2 hari awal daripada saya. EHEEMM NAMPAKNYA AKU NIH KATEGORI KIUT JUGAKLAH KAN? HOAARGGHH! sumbat saja siku dalam mulut saya sampai halkum saya senget.
  5. sebenarnya,aku musuh sejati dan utama haikal --'' DOH AKU TAK CARI PASAL PAPE PON AKU KENA HAMPUK DENGAN BOTOL SUSU. isk isk. hina sangat ke? hodoh sangat ke muka aku nihh wuuuuwaaa! TAKPE TAKPE NANTI MIMI BOTOX KASI MUKA TEGANG baru lah terkincit kincit kau budak.err botox mahal tak? HAHAH.sumpah gurau.
*** SESI BERGAMBAR sampai otot kejang ^.^


aww hensem kan saya macho lagi bergaya kan? kan? aww :D

budak buncit wohh!

:D

YIHAA! SAYA SUKA BELI DAN BELAH! :D


kasihan budak nakal ini.harus dijaga dengan penuh kasih sayang sebaldi HOH HOH

:)