saje nak post malam malam :)

semua orang takde la semua. bertungkus dan lumus selumusnya nak buat aku emosi hari ini.ya tahniah semua! ANDA MEMENANGI VAUCER SEPAKAN SULUNG SAYA! ENJOYYY :D mati kau. pagi tadi ada yang buat saya marah tapi alhamdulillah sekejap sahaja AH AKU PON BUKAN SUKA SANGAT NAK MARAH EMO EMO LAMA LAMA YANG CEPAT TUA AKU JUGAK BUKAN KAU.HUH! oh pagi tadi ade orang nih mulut celupaq cek rasa nak tonyoh tonyoh mulut dia dengan ehh bukan lada ke cabai kaa BUKANN.AKU NAK TEMPEK MULUT DIA DENGAN PAMPERS ANAK BUAH AKU YANG TENGAH CIRIT HAMIKKK!!! mulut lepas.tak suka diam tak suka jangan pandang. bagus kau tegur tapi cara kene ada lah bro.

petang tadi aku bukak balik page borang UPU sebab tiba tiba saya HOOAAH fuh fuh cuak :0 sehingga rasa nak talipon perdana menteri mintak tolong HELO HELO TUAN MENTERI.HALOO BOLEH TOLONG SAYA TAK EH BOLEH LA BOLEHH LAA. aku dah isi aku dah completekan dan aku sangat berbangga tapi aku LUPA PASSWORD MACAM SHITT!! ARGHHH HUAAAHOOO!! bak sini pisau potong bawang nak bunuh diri -.- jadi sekarang UPU telah buat saya bengkek tapi takpe saya chill :D

WEYH ADE ORANG NAK TINGGAL AKU DOH.aku sedih doh.nak nanges doh.EH AIR APE NIH? EH EH SAYA NANGES KE? EH TAK MUNGKINN!! esok aku nak pergi tesco beli stok tisu banyak banyak senang. kat rumah dah habis adik adik buat balut luka --'' main doktor doktor biasala kene ade feel.kene ade balut balut paling kerek pon berlakon jadi lumpuh.PERGHH! TAK BOLEH BELAH SUNGGUHH ADEK SAPA LA NIHH??!

*UHH tak tahu tak tahu :0

tadi sebelum sekarang.sekarang saya di atas katil betul betul centre katil. tadi cik ku dan cik ra telah melecture saya :( dorang marah dan memaki hamun saya dengan padu WOIH KAU PUAN TAK GUNAA! DAH LA BAGI MAKANAN SIKITT BOLEH BUAT TAIK GIGI JE DERR! NAK MANDIKAN KITA PON LAMBATT CIS! CIS! wuuuwaa :( tadi masuk bilik goyang goyang bontot menari samba dengar lagu dynamite yang gila vavavoww EWAHH EWAHH tuh sehingga terlupa bawa sekali cik ku dan cik ra. maka mereka merajuk dengan sepenuh perasaan.sekarang aku dah bagi makan dah tukar air .aww bersihnyaaa diaa alollooollo.

BRRRPPPP! KENYANGNYA SAYA! :D kata cik ku kepada cik ra sambil memandang saya dengan senyuman.


BAIK! mari kita berdengkur.bukan kita sebenarnya, KAU.MUAHAHA! selamat malam sayang.