carnival jom! :D

petang tadi aku dan keluarga pegi carnival JOM MASUK U KALAU TAK MASUK ANDA BANGANG!! HEH HEH. sumpah gurau. pegi karnival masuk u yang orang duk sebok promote u masing masing U! U! MARI MASUK U SAYA! MURAH MURAH SAJA! tapi bila pegi aku rase baik tak payah pegi.meeeeemaaaang tak berbaloi! eee! *ingat balik iklan celcom fahrin yang BERBALOI BALOIII tuh. hotak beliau.kenape korang tanye? DAHH KAT DALAM MACAM SARDIN DALAM TIN YANG DIGILIS GILIS LORI SAMPAI PENYEK! HOARGGH! PANASSS PANASS!!

sedang dalam kepanasan yang hebat sebegitu sebenarnya aku tunggu kawan aku. yelah sape lah lagi kawan aku yang hott macam dia kan.HAHA.AZELI. dia kata rambut dia hebat mantap macho cantik walaweeyh gila tapi sebenarnya pergi mati lah sebab RAMBUT KAUU TAKK SEMAT BROO! BOOOO!!! mesti kau rase nak bagi aku makan seliper kan? takpa, terima kasih la aku dah makan nasi tadi :D tak lame lepas tuh kami buat jejak kasih secara berjemaah. HAA! MEMANG DAH MACAM BUAT UMRAH DAH AKU TADI YA RABBI SESAAKK SESAKK! ARK! ARK! :0

pengsan

HEH HEH nih part malu sket. bukan sikit sebenarnya. malu lawak tak munasabah semua lah. tadikan aku panggil budak tinggi bau hapak tuh jumpa mama papa.ok fine dia lalu dengan muka kencang. aku pun suka hati riang ria sambil makan nasi ayam OI KAU SINI LAAH SINII!! YUHUU! SINI! muahaha. tiba tiba beliau dan rakannya yang jauh berbatu batu lagi hencem dari beliau diajak makan bersama. saya kan sebenarnya kan rase kan macam kan nak gelak guling guling 6 kali sambil nyanyi lagu M daud kilau ohhoiiiii!!! :D :D minum air pon macam nak tersembur merata sahaja.

maka bermesra mesra lah kawan hapak lagi berbau saya itu bersama keluarga saya.heh heh heh. WEYH SAMDOL AKU TAK TAHAN.AKU NAK GELAK NIH EXCUSE ME YEE. ERR BHAHAHAHAHAH MUAHAHAHAH!!! HOHOHOHOHOHHO HIHIHIHIH UHUK! UHUK! BHAHAHAHAHA!! tahniah azeli tahniah. kambus lah muka kau dalam pasir tepi pantai. sebab aku sangat puas hari ini! :D

terima kasihh feewwiiittt!