cuti WOHHH!

8.30 pagi adalah cukup awal bagi aku yang selalu lambat. ingat nak tido balik tapi malas. ya, malas untuk semuanya HAHA. semalam mimpi aku dasyaaatttt! MIMPI MACAM GAMPANG BRO! JADIK SUPERHERO HOYEAH! SUPERHERO MESTI NAK KENE TOLONG RAKYAT JELATA KAN? alah alah nak cerita flow mimpi pon macam dah tak ingat sangat. nampak kelabu kabur kabur asap je yo.

fakta menarik dalam mimpi semalam ialah : CISS! TAK HABIS HABIS KAU LAGI! TUIHHH! azeli kau ade dalam mimpi aku semalam jadi P.A aku T_T . erk! takde orang lain ke? bagila aku mimpi farid kamil ke tutttt ke. HEH HEH HEH. mengade sangat aku nih HARAP MAAP.

WOH WOH HARI NIH CUTI WOHH!! WUHUU! ARIBAA ANDREE! marilah kita goyang kaki goyang kepala sambil makan chipsmore tengok cerita best best di rumah tenangkan fikiran. ayuh. saya ingin gunakan hari ini sepuas puas hati untuk berehat. semangat berkobar dan kobar! HUH! HUH!

**SEBELUM APE APE TERJADI SEHINGGA MEMBUNUH DIRI. MAARII!!! kita mandi :D