kalau aku tak kerja.

hari ini adalah hari ke.. tak sampai sebulan lagi aku kerja membanting tulang 45 kerat aku nih. baru 25 kerat aku banting.ok fine tumbuk lah saya sampai dahi saya berbekas bekas kesan tumbukan anda . tadi macam bahagia pelik dekat office sebab semua hilang dah nak dekat dekat lunch hour semua macam pelesit HOAHH SUNYINYA OFFICE! :0 BOS TAKDA AKU LAH BOS HUAAHUAAHUAA! LALALAA LILILI! menari samba 5 minit ewah ewahh.

tinggal lah saya yang kacak dan abang amru terbengkalai di office macam tapai basi. TIBA TIBA! haa saspen tak saspen tak? saspender lah kau. tiba tiba aku terfikir. apekah bagaimanakah dimanakah aku kalau aku tak dapat dapat lagi kerja sampai hari ini. bertambah cantikkah? bertambah kacakkah? MARI KITA SELIDIK BERSAMA SAMA. TAK NAK?? BALIK MANDI -.-

kerja aku start pukul 9.30 PAAGI.OKEY? PAGI. P.A.G.I HAH SIAP EJA LAGI. kadang kadang pukul 10 ade jugak pukul 2. jadual nih ikut nafsu. eh eh gurau ikut bos bagi HEH HEH HEH. sebelum keje paling awal aku bangon pon pukul 10 lagi 2 minit nak pukul 11. dah tentu tentu lah kalau aku tak kerja lagi aku akan tido sampai sehabis gaya dan sehabis daya. sehingga tulang belakang bertukar tempat secara automatik.

macam ini .MAK AIH! :0 BURUK NYE GAYE DIE TIDOO! eheh eheh terpaksa letak gambar ni sebab nak bagi tengok yang real punya nanti kut kut mata korang buta biji mata terkeluar jatuh bawah katil .TEEHEE :D

bila tak bekerja maka duduk rumah saje.bila duduk rumah saje maka ade dapur.bila ade dapur maka adelah peti besi yang dingin.bila ade peti ade lah makanan.hipotesis diterima anda ditendang sampai johor.menari lah zapin penuh emosi. DOH AKU TAK CAKAP SEKARANG AKU KURUS KOTT. TAPI MAYBE KALAU AKU TAK KERJA AKU AKAN LAGI BERAT BERKATI KATI SAMPAI MENYAKITKAN HATII ARGHHH! TAK MAAHUU!! alhamdulillah aku dah timbang. yay! yay! UUHHUUU YAY! TURUN 3 KG WAAUUU!! :D

EH EH HELLO SAAALAH GAMBAR NIH. APE NIHHH?? dah kurus lah brada. kalau aku gemuk pon ini dah over. nganga mulut besar besar aaa aaa :0 sila makan kaki saiz lima setengah.


TIDO MAKAN TIDO BALIK BANGUN TENGOK TV :D yeay! bahagia bahagia. tapi itu kalau aku tak kerja bergadai nyawa macam sekarang. sebab sekarang semua nak kena ade time. semua nak kena plan awal awal takot jadual penuh.HEH HEH HEH. sekarang muka bangun tido dah tak cantik tak kacak tak ayu macam dulu. kalau dulu bangun tido AWW RASE HOT SEMACAM DENGAN RAMBUT SINGA AWW AWW SIKAT RAMBUT SIKITT HUHUU!! sekarang tolonglah paham.


HOARGHHH!! DAH SEMBILAN SETENGAHH LAH BUDUSSS!! HUARGHHH!!
pengsan atas katil 2 minit.sebenarnye nak tidur lagi tapi haruslah dikatakan pengsan supaya perasaan bersalah itu tidak bersarang di hulu hati.