ade hidup yang berlainan dari dulu.

aku rase cukup cukup laa aku menyakiti hati blog ini.sudah tiba masa untuk menjadi kembali kacak dan anggun.tambah tambah lagi aku sangat perlukan blog untuk menghambur kata kata berbisa yang sepatutnya aku hambur kepada dua orang anak buah aku isk isk TT.

sebelum kite menyelam lebih dalam,berjalan lebih jauh,terbang lebih tinggi,meh la sini aku bagi explanation kat korang macam mane situasi kehidupan aku sekarang sebab KANG NANTI AKU SYOK GILAA KENTANG DUK CERITA HAMPA PUNYA MULUT DUK NGANGAA TAK TAU PAPA HUHH! aku tak nak tak akan tak mahu juga tak hingiinn cerita pasal result aku dan bla bla bla.hari result diumumkan itu hari berbahagia sebenarnyaa ahakhak*menari samba* my kakak bagi aku sorang lagi anak saudara yang comel loteee! biarlah kat rumah ade lagi dua hero yang aku kena bagi curahan kasih sayang melimpah segunung pon aku bisa.

bila anak itu lahir automatic aku tahu dugaan hidup aku kan WUUAAAAA WUAAAA MAKIN BERAT MACAM BATU BATA EH TAK JUGAK BERAT MACAM KONKRIT BANGUNAN PENCAKAR LANGIT UHH.SANGAT NGERI. so sekarang kalau ade orang tanye aku hidup aku ok ke tidak aku tak akan jawab sebab aku mungkin akan pengsan secara mendadak sejurus 6 saat aftar korang tanye aku soalan tuu.banyak beza hidup sekarang kalau nak dicompare dengan mata kasar.bila dah ade anak buah ni semua benda nak buat harus ada unsur unsur islamic dan tomakninah.

dulu time pagi pagi baru bangun tido dengan tak mandi serta berbau bangkai aku memang berbuih haa mulut FACEBOOK FACEBOOOKK WOO ONLINE PEPAGI MACAM BEST DOHH TAK BREKPES SAMPAI LUSA PON TAK APEEE.sekarang mane boleh derr.bangun pagi memang tak payah mandi pon tak ape sebab rutin pagi pagi aku akan merayap satu rumah cari anak buah celah kerusi nak kasik mandi bunga yang aku dah simpan 2 minggu bawah katil.brekpes kalau boleh nak 3 kali sehari baru kenyang.

dulu jugak wa punya gaya tido depan tv tengahari buta memang kalau lu pandang mata lu boleh kena kanser mata.wa punya gaya suka hati laa der.lu kecoh kecoh apahal?jadi pada suatu hari, lepas sidai 7 bakul baju tengah panas sampai kulit aku berkerak.aku amik port center depan tv.remote kalau boleh nak letak dalam poket seluar sepanjang masa curiga dengan anak buah yang still tak kenal nombor.sekali kan,aku tak sedar pulak doh remote takde.frust menonggeng ah. tapi gua macho. gua tahan. gua muka rilek. walopon dalam hati renyuk, tapi gua buat muka ketat.sekali ade objek keras melayaang zup zap zasss pon ponn neno neno.WOIHH KAU BERANI BERANI KAU BALING REMOTE KAT DAHI AKU NIH.TEPAT TEPAT PULAK TUHH.APE INGAT NIH LONTAR PELURU KE HAHHHH?? WOIHHHH! baling baling bantal tanpa henti sebab budak budak lagi.esh kalau besar sikit aku baling kerusi tross.

-baru sikit kan? ade yang berubah? ADEEEE -_____-

rambut saya yang dulu licin halus aww guna jari pon boleh itu sudah jadi macam guna penyapu lidi nenek aku pon tak akan boleh :'( lengan saya ade satu garis lurus warna merah ark arkkk dicakar mereka.cermin handpon saya retak wuu hodoh wuu cacat wuu :( jerawat jeragat dan segala kotoran di muka makin banyak doh sebab stress. perghh,gua sentap tahap gaban.