kisah ade anak saudara.

pagi tadi aku bangun awal woo.walaupon dalam hati bengkek je kan.mendidih derr.tapi kan aku dah kate aku ade anak buah KORANG TAK ALERT TAK DENGARR HAA.ANAK BUAH BUKAN ANAK TEKAK! biaselah budak budak kalau dah tido petang tuh over macam '' AHH AKU TAK KIRE AKU NAK TIDO TAK KIRELAH BADAI TAUFAN NYAMUK MELANDA HUH TIDOO!!'' malam nanti memang lebur lemak korang yang bersepah sepah celah pehe.


anak buah aku walawaaaaah oh oh oh yeahh cikabombom*menari tango


walaupun sekali sekala paru paru sesak.nafas tersekat sekat. perut penuh angin.kentut empat kali dalam lima minit.wa tahan sebab hari ni hari cukur jambul harish.so adab harus ada dengan iman yang semaksima mungkin.kalau kat sini cukur jambul buat lepas subuh.fuhh.macam mantap kan? HAHA SEBENARNYE KALAU LEPAS ASAR PON LEPAS SUBUH JUGAK KAN KAN? EEI BUNGUK NYEEE AKU -.- event gilang gemilang tadi start around pukul 7 lebih lebih sedikit.perghh.aku plan tak nak mandi hue hue hue.tapi aku mandi jugak hue hue hue cuak nanti tok imam pengsan sebab rumah bau loji kumbahan.tadi aku macam tak involve sangat lah takde kecoh sangat lah.kalau kecoh nanti penghulu kampung libas aku dengan sabut kelape habis jendul kepala --''

nasihat saya kepada bakal ibu saudara,seminggu sebelum kelahiran si bayi lebih afdal jika bakal bakal ibu saudara mendaftar masuk ke PERSATUAN BULAN SABIT MERAH DAN BIRU. lakukan senaman ringan seperti lari dalam guni keliling kampung sambil bawak bunga api. pon boleh :D