facebook kau.

saya memang murah dengan senyuman.gelak macam kerbau patah gigi.muka kadang kadang macam jamban pecah.bila orang tengok orang pon boleh disampuk dan pengsan atas lantai sampai hidung berdarah.selalu cakap ikut sedap saja.tapi tadi saya buka facebook seseorang.saya baca wall dia dengan penuh teliti.saya geram.tapi saya degil.keras kepala.kepala saya kalau dihantukkan dengan batu kan batu tu akan retak 34.saya bace lagi dan lagi sampai otak saya kejang.saya usha lagi photo dia dengan semangat berkobar kobar.berasap mata saya habis keluar wap air dekat screen laptop.setengah jam kemudian hati saya bergelora.tiada lagi senyuman manis buluh perindu di wajah saya.yang ada hanya sisa sisa nasi di celah gigi.saya rindu dia :'( oh tak tahan syahdu.ambiklah sudu ke garfu ke tikam saja perut saya.sekarang weyh tolong weyh.isk isk TT