tajuk ''saya rindu sekolah kott'' -.-

semalam aku mimpi benda yang aneh.dalam mimpi tu aku insan biasa yang hanya mencari secebis kasih sayang.tapi keliling aku artis bersepah sepah.mesti korang rase nak sepak perut aku sampai usus terkeluar.ade artis veteran.ade aoran aziz tengah buat senamrobik.ade kumpulan KRU tengah nyanyi lagu fiona sampai halkum dorang senget.saiko man! uhu uhu.mase tu aku pakai baju kurung labuci labuci penuh sampai nak jalan pon susah.sikit sikit tersadung lagi dua langkah eheh tersadung lagi.

macam kat jomheboh pon ada.


tiba tiba aku rasa sangat bangga dan bangang bila aku nampak ade astaka dalam mimpi aku.ye aku pasti gila aku dalam sekolah.statement SAYA RINDU SEKOLAH KOTTT sangat sesuai untuk tajuk entri saya kali ini.disebabkan kerakusan dan perasaan ingin tahu maka saya carik 3 4 biji batu sebesar lengan saya baling fiuwww ke arah aoran aziz.HOI!APE NIH?MAIN BALING BALING PULAK! NAK KAKI KE BANGGG??? AWWW! SAKIT TAWW *saya muntah nasi lauk udang masak lemak semalam punya


perghh bodo.bukan aoran aziz wey.HAHA.


tak syok kan mimpi aku?kan kan? rase macam berak separuh jalan.tros aku buang mood nak tido dalam tong sampah.siap tindih tong sampah guna batu bata.malam nanti kalau boleh nak mimpi yang best best :o hohoho macam mimpi tengah sesat dalam hutan tiba tiba ada sorang mat salleh gaya ala ala tom cruise terjumpa aku then OMGG KESIANNYA INI BUDEK.MERI LAH KE RUMAH ABENG TOM KERUS.HEH EHEH.tros amik aku jadi anak angkat.haaa baru syok seyh *kasi lempang aje aku nih sampai lunyai -.-''