why koreaa whyyy? *diee

tadi gua layan channel 705.wuu masyuk gilaa layan 'price tag' huuyeahh huyeaah money money moneyy *ketap bibir goyang sikit kepala ke kiri SAHAJA.

bukan senang derr nak tunggu gua bukak hitz channel nih.susah susah.gua tunggu pintu hati terbuka luas seluas luas pintu pagar rumah gua dulu baru layan.

gua layan dan layan dan layan

tetibe.

gua diam.tangan gua genggam erat dan rapat seperti baru ditaruh gam cap gajah.gua herotkan sedikit bibir ke kiri.mata kuyu kuyu sedikit tampak lebih radikal.tiada lagi alunan price tag.tiada lagi kidungmu.haha bangang.

yang ada hanya :'( malas nak cerita kau tengok sendiri T______T aku gastrik.





entri ini bukanlah untuk mengutuk sesiapa.apa lagi untuk merendah rendah kan sesiapa sebab aku tahu aku takdelah tinggi sangat kan --..-- but why la people zaman sekarang gila meroyan tahap kentang ah dekat orang orang korea?

tipulah kalau aku kata aku tak pernah tengok kan? memang aku tipu.
aku ada suka satu video ni.
eh tak dua.
opss tiga sebenarnya.mueheheeheeh :3

esok lah aku cerita.ni haa dendam kesumat tak habis habis lagi dalam hati nan membara membuak buak nih.kenapa gua tak suka korea? kenapa gua tak berminat walau sedikit walau sekecil tahi telinga pada abang korea? kenaaapaaaaaaa baby? just tell mee plisss*DIAMAH

  • diorang putih sangat aku dengki.
  • baju diorang over gila babis meleret leret dan berenda renda kalah langsir rumah aku.
  • rambut diorang macam macam gaya malangnya semua aku pandang dan ludah sahaja.
  • lelaki.tapi jalan lembik macam baru lepas kena bius.
  • mata diorang menggoda sangat.tak elok nanti semua kena ketarak mata.
  • group diorang ramai sangat anggota.aku tak boleh aku rimas.
  • bila rimas susah nak focus kepada satu.
hah? apa dia? kau minat korea? lahai senahh -_- ada lu baca gua bagi warning WOIH BARANG SIAPA YANG MINAT KOREA MOREA INI MAKA ORANG ITU AKAN DESELUBUNGI MISTERII HIIHIHIII UUU >.< ade? ade? guaa tak bagi kan warning macam tuuu :p


lu langsi lu mati! :D *tetibe