bila ada lesen kannn :p

sampai sekarang ape lerr nasib guaa -_- lesen tak sudah sudah haa.kata cool.kata hensem.kata kacak tapi haprak lah takdak lesen tak ganteng lerr.tadi tengok cerita hendon ada PANGERAN GANTENG eeeyuww bunyi macam lap kaki jeeww.susah betul nak dapat lesen.kan best kalau lesen tu ada jual kat 7eleven, woah woah mantoppp hihihi :D

Lambat.Leceh.Loya.Lampi.Liat.Lengkuas.Lonjong


why oh whyyyyyy? T______T baru siap L.perjalanan nak sampai P tu kau ingat senang kee? eleehh kalau senang macam kacang pagoda kacang cap nganyin takde lah aku bersusah payah gundah gulana macam sekarang.ni aku tengah sedih ni sedih ni.haa nangis kang haa :s

tapi tak salah kan aku naakkkk hihihi nak berangan dah dapat lesen hihihihi *gelak syaitonn
BILA KITE DAH ADEW LESEN NANTI KITEW NAK BUAT SEMUA NI EHEK EHEK EHEK :p

  • kite nak gantung lesen kite kat tengkuk ala ala rantai habib jewel gituww biar semua pandang kite tak kesahh lerr
  • kite nak photostat lesen kite lepas tu nak tampal ketepekk! kat sebelah road tax kereta kite hihihi :D
  • nanti kite nak drift.tak kira pergi mana mana pon.pergi beli topup ke.pergi beli paper kat kedai ah choii! kat simpang keee kite nak drift jugak sampai kite kena tempeleng --''
  • kite nak bukak tingkap masa drive lepas tuh kan jerit kuat kuat HOII WEYH WEYH AKU ADE LESEN HAAA LESEN KOTT! UU KAU ADA? kat budak bawah 15 tahun dalam kereta sebelah :p

korang nak tahu? semua tuh conform jadik kalau aku ada lesen.kalau aku ada kereta.buat masa sekarang jom kita ambik wuduk buat solat hajat banyak banyak.

aku takde lesen lagi,kereta? tunggu lagi 6 kali raya haji pun belum tentu dapat T__T sobs sobs.


nak macam ini jugak plishhhhh! :') eh? eh? hihihihi :D