belajar memasak.

hati kental jiwa rock kapak semalam gua tidur macam haram. gua pusing kiri pusing kanan sampai habis bantal gua baling keluar tingkap heh.rock tak rock tak? bergelumang dengan wayar charger phone lalu gua mengantuk menguap dan tertidur krooh krooh.

aku nak tekankan dekat sini. aku tak cukup tidur T_T

semenjak jadi anak dara yang paling cantik dan tampan macam sampan ni , aku disuruh belajar memasak dan memanah semua haiwan ternakan untuk dijadikan lauk makan malam wuuu tak retinya wuuu :'( pagi tadi buat rondaan bersenjata ke pasar pagi.

alah tak adalah jauh sangat usop.

sebenarnya aku rasa betul jugak aku kena mula belajar dan belajar memasak starting from today! *angkat kuali* nanti bila dah ada rumah sendiri ehem bila dah ada husband ehem kena jugak masak kaaaaan? hikhikhik suka pula.

saya pakai baju kurung untuk belajar memasak.motif?*lempang*


kawan kawan aku semua pandai memasak *benci* ini yang rasa makin bersemangat jalur gemilang lagi ni hoargh.sampai sekarang aku tak pandai lagi nak estimate garam berapa rempah berapa air berapa :p susah tuuuu.kan bagus kalau dekat kolej ada club memasak lepastu aku akan vote diri sendiri jadi presiden *pasang lagu tema upin ipin*

lauk apa kau nak bedal dulu?

cepat semua pakai cantik cantik mekap satu balang, kita pergi MPH.
beli buku resipi lauk lauk awesome abad ini.
dan buku panduan elak kemalangan ketika memasak peace peace (Y)

serious kabo.jom belajar masak?