bola.

assalamualaikum.salam bola satu malaysia.

bahana hebat betul khairul fahmi che mat letuskan sehingga meletup tabung buluh pemilik restoran.nak buat banner tayangan screen besar yang akan diadakan di tepi jalan.sangat sadis.saya juga teruja dan eksaited sebenarnya haa haa rempit lagi rempit.

suatu masa dulu saya pernah sukakan bola.bola pun sukakan saya.saya menyukai bola.bola menyukai saya.bola dan saya saling menyukai.malangnya tiada jodoh kata ustaz don.takziah.

saya pernah diherdik.dihina.diterajang.dijerkah kerana saya yang mempunyai tendangan aidil zaquan sebenarnya *angkat kening* dan berjaya menjaringkan gol! dengan jayanya maka bersorak lah rakyat jelata sehingga mereka menangis guling guling di atas padang sambil mencarut serba hebat.dah kenapa kata gol?

gol dijaringkan dalam tiang gol team sendiri T__T

semenjak hari itu , saya tidak pernah menjalinkan hubungan dengan mana mana bola lagi.hm
begitu indah dunia siapa pun kan tergoda *tibe*

semasa saya di tingkatan 4.perut saya hampir hancur dan nyaris dikejarkan ke hospital tuan pengerusi majlis.akibatnya menjalinkan hubungan terlarang dengan bola bin jaring.tidak direstui kedua dua pihak ahhh mengapa harus begini geli.

majulah sukan untuk negara (Y) *pasang lagu harimau malaya untuk efek yang lebih dasyat*