tahniah awok! :D

hye! hye! helloooooo thereeeeeeeeee xD

nampak tak semangat rukun tetangga sangat ni obvious tak? semalam ada apa? apa? kau tak tahu kau loser boo! semalam ada konsert mania live di astro ria hokey! *krik krik*

konsert mania kau tengok kau memang rugi.lagi baik sekiranya kau menonton bola bersama yang tersayang.anda mampu mengubahnya.mulanya aku watlek sahaja tak mahu maruah aku jatuh bergolek golek dan golek macam ayam golek pasar malam apabila terlalu fanatic dengan bola.

gomo kelate gomo! *angkat banner* dalam setengah jam aku seperti dirasuk saka hoargh gol cepat cepat gol kau main kaki lembik kenapaaaa hoargh keluar padang kau balik rumah baca buku laaa! *tone ketua pasukan boleh?*

kelantan bertemu sime darby (Y) hebak demo hebak gilo.aku mula menjadi peminat bola tak hengat dunia bila ada aksi aksi ghairah macam :

- kaki bertemu kaki patah seribu lalu tersungkur adoi sakitnya sungguh kau cari pasal eehhh.

- gol hampir masuk namun apakan daya kakiku senget.

- khairul fahmi che mat berjaya menghalang peperangan dan pertumpahan air sirap teheee.

- ghadar berimaginasi seolah olah dia adalah superman/batman/spiderman yang original.


tapi walaubagaimanapun ter ber aduinya.he's kinda cute kaaan? siapa setuju angkat diri sendiri hee hee.titew tukee tangat tengok diew main bolawww rempit teruk aku ni --'' kalau kau perasan aku rasa abam cameraman pung dah jatuh cinta pung dengan dia. tapi tak sia sia kelantan beli dia sebenarnya satu gol dia sumbat macam tauhu sumbat.also can also can.

*gemuruh jiwa semangat membara*

DENGAN ITU AKU YANG SEMESTINYA MANIS ANGGUN KEBABOM INGIN MENGUCAPKAN JUTAAN TAHNIAH KEPADA PASUKAN KELATE HEW HEW KERANA BERJAYA LINGKUPKAN PIHAK LAWAN XD


dan satu lagi.aku tak tahu pula selama ini harith iskandar yang train pemain bola sepak kelantan? serious tak tahu.good job harith! *tepuk tepuk belakang member* senyum sokmo k?