matrikulasi.



tamat sekolah menengah dapat result semua lari dari dunia uniform yang penuh drama.

ada masuk university masuk college masuk matrikulasi. yang hebat pula terbang ke luar negara dengki sungguh dengki sungguh T_T mesti seronok kan? harus aku akui , aku pelajar sekolah berasrama penuh sepenuh penuhnya heh bukan nak besar kepala jauh sekali bangga diri k.

belajar dalam kalangan orang hebak hebak ni huish kau ingat senang? dari tingkatan 1 yang suci murni innocent lagi muka aku sampai aku tingkatan 5 dah jadi taiko besar kampung seberang , aku hidup dalam kelompok manusia yang pandai kepala hotaknya.

persaingan sentiasa ada.

sekarang aku pelajar college yu-olls.

pertumpahan air sirap bandung tetap wujud jangan dilupa kes rebut boypreng sekolah seberang daerah harus ada.biasalah sekolah aku semua perempuan :> arhh rindunya zaman iteww. dan perasan tak aku dah jauh terpesong? *lempang*

hari ini keputusan matrikulasi keluar treet treet treet , dengar cerita ramai kawan aku di matrikulasi dapat 4 rata keputusannya.aku sangat bangga :') aku pelajar college dan result aku tak lama lagi akan jatuh dari langit menghimpap aku juga makanya aku redha.


anyway , i'm proud of you guys! :D
♥ HERMANAS ♥