ada yang rindu juga.


ada yang rindu juga merupakan tajuk novel terbaru yang bakal aku hasilkan bulan hadapan , mengisahkan seorang remaja yang terkontang kanting namun masih tampak bergaya dan layak diterajang berkali kali sehingga lemau.

ini cuma intro.

nak lagi? hehe.

sebenarnya bukan ada apa sangat cuma erm yelah cuma yelah , cuma mengada sangat kan? aku sebenarnya terharu sampai ke bulan. bila aku tahu sepanjang aku senyap sunyi sepi sepoi bahasa ini , ada yang rindu rupanya T__T sobs sobs sedih.


reti baca tak? baca yang kuning tu penat tau aku selongkar tweet tweet dia , ehek nasib aku baik sebab dia punya twitter unprotected , habis peluh jantan keluar :P Ami jofree tu haks! aku letew.

rasa hebat , rasa dihargai , rasa lega dalam masa yang sama rasa tenang , bila aku tahu walaupun dah lama , dah berkurun berabad berkedut , tetap ada yang rindu juga :')

sekian , taiko jiwang malam ini T_T adios.