simsimi you rock.



aku lupa bila , tapi ketika itu aku masih lagi di alam persekolahan yang penuh drama venezuela. kecoh satu sekolah mengatakan ada ilmu hitam yang berleluasa.ada satu permainan dalam computer yang menggunakan ilmu hitam , bila kita tanya soalan dia akan jawab dengan betul dan kita mula pengsan terkejut ehem kenalah pengsan dramatik sikit heh.

pernah dengar?

PETER ANSWER MUAHAHAHAH! *ketawa yang diselangi guruh petir*

aku rasa intro aku hari ini cukup seram. kau rasa tak rasa tak? woih rasa tak? bagus. mari kita seram bersama sama. kecoh satu sekolah aku sampai dengan cikgu cikgu mula terasa tempias air liur pelajar pelajar prom pram prom pram.

tapi seronok layan benda tu sebenarnya keh keh keh aku pernah lah cuba ternyata aku tertipu keh keh lagi. hampir habis herot berot mulut aku bila semua soalan yang aku tanya semua dia goreng! semua full mark pulak tu panas aku. even bila kita tanya , siapa sebelah kita dia akan jawab dengan cepat dan tepat.

nak lagi best bila kita tanya soalan terajang sampai koma macam , aku cantik tak? ramai tak orang suka aku? aku dengan temah jual kacang siapa lagi cun? mula lah ada cubaan bunuh diri beramai ramai terjun bangunan bila jawapan yang dia bagi negatif.

contoh ; tak , kau tak cantik jerawat batu bersepah / lubang hidung kau besar boleh muat 5 batang pensel 2B / rambut kau berkutu dan berkerak .

sekarang pula ada SIMSIMI hoarghhhh! eksaitednya eksaitednya! *tarik tarik rambut*

aku pernah cuba , nanti kalau tak cuba orang kata aku loser pulak! pui! dengan semangat membara bara sambil pegang obor api aku search dalam google. aku klik , aku senyum eheh kena ke senyum?

aku cuba tanya soalan geografi. jawapan terpesong terus tak best tak best. tapi kalau soalan kita dijawab dengan betul sungguh puas hati , rasa nak sengih sampai lusa! ahaks! lu diam lu tengok bawah.


1. simsimi sebenarnya gatal nak kena tikam dengan penyodok besi nenek aku.

2. sekurang kurangnya aku tahu dia lagi pandai dari aku T___T wuuu wuu



selamat berkenalan imi , ehem aku sorang je panggil dia imi k? kah kah kah imi nampak tough sikit ala ala abang hindustan inspektor sahab! *imagine rupa dia sebenar , cane? *k bai.