perasaan tersasar.

beberapa hari ini , aku berpenyakit *pengsan*

bila sakit maka tak berupaya lalu terbaring tersipu sipu malu jew di atas katil sambil menonton cerita cartoon oggy and the cockroaches melalui youtube , hik hik nampak tak tahap sakit tu? lah kau jangan ketawa ini kecemasan hoh! aku ada masalah boleh bantu tak? hulurkan tangan ringankan badan. bak dua ringgit *sambil buat peace*

lompat si katak lompat.

kosong *buka lagu najwa latif untuk efek lebih menarik* bila aku sedar perasaan aku tersasar , cepat cepat aku tukar gear buat u-turn heh lesen pun belum ada padan muka dia. eh nak u-turn kena tukar gear jugak ke? T__T kena keee? cepat bagitau!

kenapa aku jadi macam ni? kenapa dah tak se-awesome dulu? :0 Doctor Rozmeyy i need your helpppp ehek! ehek! batuk pulak --'' tak macho lah cenggini. aku rasa macam ada orang baling buah tomato ketepek di muka . sedih sikit sebab baik bagi aku makan je tomato tu T_T tsk tsk favourite kiteee tewww tsk tsk.

tulang pinggul ku retak seribu. haha aku tahu perasaan yang tersasar tak ada kena mengena dengan tulang pinggul kejadah kan? eh kenapa ni? kenapa tiba tiba rindu orang jauh ni ahaks! gedik tahap kentangnya aku ni ahaks! kopak lubang hidung aku ahaks!

percayalah , ini bukan aku.

ahaks! bye ahaks!