result dah keluar jangan risau.


angkat angkat kening hati dah ringan tak berat macam semalam punya semalam. aku rasa nak buat cerita bersiri tentang pembunuhan melalui niat sahaja , padahnya bila dah jadi adik kepada tipah iaitu tijah . jadilah tipah dan tijah tertipu T_T tsk tsk.

ini tijah tertipu adik tipah tertipu , kenal takk? sila tumpukan perhatian. jangan derhaka.

mana aku tahu result keluar hari ini wuuu sampai hati kan tak kecohkan berita ini hingga buletin utama tv3. last week semua pom piang pom piang kata RESULT KELUAR 22 AKU TAK TIPU KALAU AKU TIPU KAU SIAT AKU PAKAI SENDUK NASI ! hari ni 22 eh? kejap kejap aku rasa kalendar aku ni salah cetak ni salah ni *koyak rabakkan kalendar*

tak jadilah membunuh , lupa hari ini aku puasa.

tapi walaubagaimana pun adui kenapa tonjol kepala aku . aku bersyukur result aku maintain anggun bergaya kacak macam hazama kah kah kah angau lembu. satu dah habis jangan nak bimbo sangat terloncat loncat kibar result lah , test kereta aku jatuh kebaboww pada 24 june ini.

kancil and viva deary , please please be nice to me please. eh?

abang JPJ also T___T kite taknak yang garang garang tau nak yang baik senyum sentiasa gigi bersinar gitew ahaks! mengada gila aku tahu. sila jangan tunjuk perasaan.