kuala lumpur.

Assalamualaikum ! ehehehe.

hari ini adalah satu lagi hari aku tak buat apa apa T_T tepuk tangan untuk aku cepat. masuk dapur makan keluar dapur makan . tengok tv makan. boleh kata setiap masa aku mengunyah , habis terhakis gigi aku --''

semalam tidur lambat , biasalah kalau tidur lambat ayam belakang rumah mesti dengki. nak berkokok kalau boleh sampai lebur telinga punya lah kuat tsk tsk. benci aku. ehem titew tidur lambat sebab titew main skype skype haip dengan buah hati :p titeww sukeew hehe rempit lagi.

teman dia packing sebab hurm dia hurm pergi kl hurm :'( sungguh jauh dikau pergi *lagu zaman dulu ni zaman dulu* eleh kecoh sungguh aku . padahal esok aku pun pergi kl hehe hehe dan hehe. banyak kerja perlu diselesaikan huh secepat mungkin huh . busy betul ni huh *dahi kerut*

so yeay yeay. yeay ni macam tak beriya kan? anda mampu mengubahnya .nanti boleh jumpa geng joyah abadi bertakhta di hulu hati ahaks ! jaga diri semua sayang sayang datin maimun xoxo ! :D *cium tempek tempek pipi*

i'm soooooooooooooo happyyy babyyy arebaaaa andreeeeeee !! miahahahahahaha :D
selamat jalan romeo.