bakal wifi pulak dah.

muka bosan nyeh takde internet bosan nyeh bosan nyehhh.

dan hai ! =D sila ucapkan selamat datang selamat maju jaya selamat dunia akhirat kepada saya sekarang jugak ! *joget lambak* secara rasminya saya sudah sign kontrak dengan maxis dan berikrar lima tapak tangan kanan untuk menjadi pengguna tegar broadband maxis , dek kerana sumber internet yang makin durjana hari demi hari T_T saya pasrah ketentuan Ilahi tsk tsk.

muka sukanya dah ada internet suka sangat ni suka gila ehek hek hek.

seratus fulus aku bayar untuk broadband , alah broadband apa kau expect? nak laju laju buai laju laju pergi labur saham di unifi maka amanlah hidup sejahtera sentosa *kibar bendera* kakak aku pernah guna unifi , tahap kepuasan dia infiniti wa cakap luuuuu. semuanya ada di hujung jari jemari *tiup tiup kuku* istilah kuno seperti loading , buffering , sleeping , boring untuk unifi kau boleh campak masuk longkang belakang rumah .

kenapa kolej aku tak wifi haa? kenapa? hm sedih hm , Alhamdulillah , selama aku guna broadband , tak pernah lagi aku jadi gangster itik maki hamun line internet dengan hebat haha gelabah anjing namanya --'' take a chill pill nigga . keseluruhannya , aku puas.

tiba tiba *guruh dentam dentum*
aku frust tertonggeng tonggeng lalu tertonggek . kepuasan yang aku nikmati seakan diragut oleh peragut. keinginan untuk meratah daging mentah memuncak . agak agak karangan aku boleh dapat A+ tak ? teheheee =D sila jangan terajang monitor.

apa nasib kau tak lama lagi broadband? ='(

BILA AKU DAH BELI BROADBAND BARU NAK HABAQ. DEPA DUK KATA SATGI KOLEJ ADA WIFI , DAH LAGU MANA BROADBAND CEK? CAMPAK MANA? BAK BALIK DUIT CEK SERATUS NAK BELI AYAQ TEBUUU ! CEK DAHAGAAAA!

nampak tak tahap mana sabar aku? hehe senyum tak perlu kata apa apa *goyang pinggul* lagipun dalam hal ni aku rasa aku juga yang salah wuuu wuuu . siapa suruh tamak haloba wuu . tapi tak apa , aku puas . kau hado? haha. bye you olls ! =D