bukan pelik sangat.

Assalamualaikum.

kehadapan lauk pauk yang sentiasa diingati , cik ikan patin yang disayangi , dan juga cik murtabak yang sering menggoda goda hati dan nurani. lama sudah tidak bertemu menatap mata ke mata sehingga robek mata.

sudah masuk hari ke-kau-kira-sendiri kita puasa kan? cer timbang berat badan kome turun ke idak. haha. yang mana berat turun mendadak dan mula ada iras model majalah mangga , tahniah aku ucapkan. satu anak bulan :p haha comel gila ustazah mpw aku , student yang cerdik gemilang terbilang nanti dia bagi satu anak bulan.

motif ? supaya student terasa comel dan lebih comel ihiks ! kau hado?

minggu lepas aku pergi bazar. macam biasa , perasaan untuk angkat kain paras paha kemudian jalan selaju mungkin beli lauk takut habis sambil bawa bendera Malaysia mesti ada. dan akan sentiasa ada wa cakap luuuu.

haha aku pun mula perasan sesuatu .

rupa rupanya teruk semangat raya aku kali ni sampai mimpi cipta meriam buluh T_T patut tak nak mogok bunga api tahun ni? patut tak? T_T kbai.