ramadhan.

assalamualaikum , salam sejahtera kepada anda semua moga bahagia.

mukadimah kegemaran aku memang menyanyi .lagi lagi lagu nasyid di bulan puasa yang mulia bagi semua sentap sikit . dah lima hari dah rupanya aku tersidai dekat kolej , dan dalam lima hari kau tahu apa aku buat? tak tahu punyalah sebab aku tak ada pun bagitahu kah kah kah lawaknya kah kah.

hari pertama masuk kolej dan aku rasa nak berjalan pakai lutut dan yang sewaktu dengannya . tiga bilik okay aku okay pindah okay . semua pandang bagi simpati :/ dah kenapa kau gatal bontot tukar bilik ? sebab bilik ini tak best , bilik ini tak hebat , bilik itu tak cantik , bilik itu bosan kematu banyak hantu. sebab sebab cenggini lah yang boleh merosakkan akhlak aku puiih. dan tak lama lagi hari raya *tiba tiba*

penghuni bilik aku semua hebat. lu cari pasal lu mati . gua sebat lu guna penyapu lidi .

stok makanan aku untuk bulan ni , melebihi kuota sebenarnya . maka peluang lemak lemak tepu nak membiak sangat besar T_T bukan lemak tu yang besar --'' gigit paha kau sendiri . mungkin bila hari raya , aku kena bertungkus lumus cari baju raya saiz aku ehem maklumlah aku kan istimewa ehem. kbai.

cerita genting highlands :) nantilah aku propa ihiks ! jangan korek hidung kau sebab nanti batal puasa , dan sebab lubang hidung dah cukup besar. takziah.