hari ini.

hari ini 15 July.

tadi aku berkhayal , bukan meroyan . aku duduk bersila atas katil dan ambil feel seolah olah aku dalam penggambaran muzik video . hari ini , aku tiba tiba dapat rasa perubahan diri yang betul betul memuncak menuju puncak. sehingga mungkin ramai yang tak kenal lagi aku .

eh kau kenapa aku tengok dah berubah sikit ni ? baguslah baguslah *tepuk tepuk belakang* bila orang cakap macam tu , terus aku sepantas lipas berfikir. banyak sangat ke yang dah berubah ? aku makin cantik ? makin kurus ? makin pendek ? makin putih ? makin baik ? makin sopan ? makin lembut ? makin heartless ? makin awesome ? heh . awesome tu selalu . kah kah kah puji diri sendiri lagi kah kah. berambus.

bila aku berubah , aku nak pastikan diri aku masih lagi dikenali rakan taulan. tanpa pembedahan plastik atau cucuk vitamin c . membazir baik aku makan jee vitamin tu .

hari ini aku rasa tertusuk sangat . rasa macam hati ni dirobek robek dengan kaki kerusi :'( sakitnya subhanallah. aku manusia , dan aku perempuan . tidak sekuat malik noor tidak setabah rozita che wan. mampu berdiri di atas bakat sendiri sahaja , curi sikit tagline melodi halal lah.

hari ini , aku mulai rasa penat rasa capek katanya indonesia. ya makanya harus bertenang ya tidurnya biar nyenyak dong. tengok , pak indon sastrowojopoyo pun ngerti tsk tsk T_T k bai uolss.

yes , pain .