bijak bijak aku suka.

kah kah berdekah dekah kah kah eh suka hati akulah nak gelak kah kah. bagila peluang aku nak gelak hari ni. tolonglah bagilah. eh?

aku suka tonton tv. tak pernah sekali pun tv tonton aku. sebab aku terlalu cantik dan bergaya untuk ditonton bila tengok tv. yeah gaya pemain bola import patah kaki mesti diaplikasikan bila tonton tv. tampak segak.

dan bila aku menonton tv , aku mudah sentap. mudah terpengaruh dengan elemen elemen tak guna buat aku sesak nafas habis menggeleber perutnya. manusia zaman sekarang otak pandai pandai semua geliga boleh buat cincin semua hik hok. kenapa? haha.

kalau kau betul betul nak tau. betul nak tahu? betul ni? aku tanya lagi ni betul nak tau ni? kita propa ajelah *kepak kepak tapak tangan*



mula mula aku loading. iklan apakah? bila dia makan snickers baru aku tahu betapa kelakornya iklan ini ! kah kah *tabik springggg* haiya. haiya.



ini , tolonglah faham habis tenaga aku guna nak tahan gelak gampang tahap lima bintang. sedih betul betul muka dia makan twisties T_T aku rasa nak lempang dia pakai bontot kuali . jadi sangat ! sobs sobs.

kau pernah tengok iklan ni? tipu lah tak pernah haktuis. aku suka iklan macam gini lepak betul.
jom lepak sama sama? :D hehe.