pulau pinang bak hang ! heh.

ahaks! terkejut tak? tak langsung kan hurm padan muka aku itulah eksaited melantun sangat kan dah kena malu sendiri. aku sedang menggigil bibir biru mata merah , kalau budak bawah umur tiga tahun tengok ini boleh demam kuning seminggu T_T

hotel. murah ke mahal ke , kau agak agaklah kalau betul tak ada bajet tsk tsk. battery remote aircond pun dah berkurun zaman masihi kau tak tukar ! grrr grr *ketap gigi penuh benci* aku jugak lah yang terkedek kedek "abang counter rambut merah ini , kenapa remote ni mati tak bangun bangun? " sedih betul intonasi yang digunakan.

bila dah ada remote pun masih lagi bengang. nak menangis berlagu macam macam lagu malam ini. hoargh! aku dekat penang ke genting highland? ehem nak pergi genting please? teheheehee :p aku tak tahu nasib aku macam mana malam esok. Ahad nanti cek baliklah , hang sabaq satt kah kah geli selamanya.

seronok dengar orang utara cakap , meleret dagu aku atas lantai dengar orang penang punya slang pergh! anak mami dah mai ! plan esok nak ke tanjung naik feri ni dalam hati ni *tepuk dada* duk sengih sampai ke bulan hek hek sukaaaaa ! tak sabaq nak naik feri ponnnn ponnnn eh lagu tu kaa bunyi feri? cek taktauu ! ahaha kroh kroh! *gelak rita rudaini* tak tengok mami jarum kau memang rugi tergolek golek lah.

mengucap mengucap. suka sangat kenapa , malam nanti sejuk aku tahap apa pun tak boleh . mai lah pakat pakat tidoq . esok nak jalau jauhhhh haha jadi tak? tak eh? huh kau dengki.

suka cari pasal.

salam nasi kandar & laksa penang original :)