sekali lagi .

sekali lagi aku kehilangan . 

malas pulak nak cerita benda dah lama lepas . biarlah lepas cerita basi , nanti sakit perut hidu yang dah basi . sebab depan mata ada yang manis ehehee tergedik pula . hidup aku selalu berubah berubah berubah . lama lama jadi lebah . eh? haha tak ada kaitan langsung . 

aku kenal amirul izzat . taknak describe banyak banyak nanti uolls jatuh hati dengan beliau *angkat kening* setakat ni , memang dia yang paling hebat ahh yang paling romantis boleh buat jantung aku ni vibrate macam phone nokia 3310 yang kalau vibrate tu habis tumbang meja haha hiperbola teruk ! tapi baru kenal jadi watlek watpis sap kok lu . 

dia baru balik dari uss yang jauh dan kejam sungguh tak membawa sekali cewek sekali tsk tsk T__T kita tinggal awak nanti merajuk pergi thailand ! *packing* over pulak drama minggu ini . eh  tapi memang betul pun . im going to thailand uolls !! excited habis ni mak jemah kecoh satu kampung ni . nasib tak buat kenduri doa selamat . yang lain jangan susah hati jangan menangis nak tengok gambar buah hati baru i . 

insyaAllah balik from thailand , aku kuatkan semangat jalur gemilang update dalam blog . dengan gambar dekat thailand sekali aku campak muahahaha kasi kau olang semua muntah kedengkian kah kah kah ! haha kejam tak kejam tak? okay , nak merajuk dengan ustaz lambat reply whatsappppppp ! 

take care semua eheh macam ramai je pembaca eheh . xoxo !